Pengikut

16 Ogos 2010

ingat sampah ke????


(aLAAH... sUSAHNYE nAK mENAIP sEJUK bANGAT oPIS.. jARI aKU dA cRAMP..hUHUHU..)

sEJAK dUA mENJAK nI bANYAK bETUL cERITA2 kEJAM .. bUANG bAYI, sIMBAH aSID, bUNUH,bUNUH dIRI lA, rOGOL, tEMBAK n lAIN2.. iSHH dORANG nI tAK tAU hARGAI nYAWA kE aPE... sUKA2 hATI jE... iNGAT sAMPAH kE?? dARI kECIK mAK bAPAK dIA bELA jENTIK pUN tAK pENAH, iNIKAN pULAK nAK sIMBAH aSID, cUCUK nGAN pISAU bAGAI.. nI bILA dA bESA sESUKA aTI kAU jE kAN...

aKU tAK tAU lA nI kE hARGA yG kITA kENA bAYAR kALAU nAK jADI nEGARA mAJU?? uRMMM... sEDIH rASA.. bEZA rASANYA nAKAL zAMAN 90-aN dENGAN zAMAN mILLENIUM nIH.. nOW aKU tAK dAPAT nAK bAYANG zAMAN2 aKAN dATANG.. mACAM mANE jENAYAH dIA... mESTI lAGI tERUK dARI sEKARANG. hUHUHU...

mACAM mANA aKU nAK jADIK pOLIS nIH??? hUHUHU sERAMMMMM....

Tiada ulasan: