Pengikut

04 Ogos 2010

contest - ada apa dengan nama

menyahut seruan kak nana hehehe..

nama aku dah ditag dalam blog kak nana (opis mate). dia ni memang rajin sket masuk contest2 tak caya korang pergilah kat blog dia...

contest ni dari link seperti di bawah .. tarikh tutup 8/8/2010.. hehehe sempat lagi.. ari ni baru 5 hb.. hehehe... ape syarat2 dia??? baca kat bawah ni jgn malas!!!
.
.
1. Letak link cleoputri dalam entry tu. tujuan untuk promote...
(DONE) kalau nak masuk korang tekan linik di atas yehhh!!!!

2. War-warkan pada kawan-kawan. Dan mesti letak minimum 3 orang nama kawan tu.
1. Siti Zubaidah - jiran kat opis
2. Lorna - member opis jugak.....
3. surie- buah ati member aku hehehe
(DONE)

3. jadi follower cleo putri.. Kalau tak suka, takpe. Anda masih layak untuk join.
(alah bukan susah pun klik jelah kat follower tu!! oke.. DONE)

4. Lepas dah post entry tu, jangan lupa bagitau saya tuan punya contest ini dengan meninggalkan komen di sini.
(DONE)
5. Pilih satu entry dalam blog cleoputri ini yang anda suka.(DONE)
aku pilih OCTOPUS PAUL- KAGUM ATAU KESIAN.. kenape aku pilih pasal sotong paul nih... hehehe sebab masa german kalah aritu ada jugak nak terlintas tulis cerita pasal sotong nih.. tapi tak berkesempatan.. lama2 dah lupe... ape yg ditulis dalam blog cleoputri tu ada kebenaran.. masa german n argentina dah kalah, aku suruh bapak aku beli sotong kurita kat pudu, buat sotong goreng kunyit!!! SODAP!! sambil membayangkan yang di makan itu ialah SI SOTONG PAUL!! WAKAKAKAKAAAA!!!!!
~
~~
~~~
LET'S START!!!!!


mana datang nama lynd23???
a) hahaha sangat simple.. nama aku siti norhazlinda kamarudin.. nama pendek linda... nama nak glamer LYNDAA... nak ringkas jadik LYND.. aku taknak expose nama sebenar.. ewaaahh.. tapi jgn panggil LYN sebab aku tak suke org panggil LYN... cam manje2 jeee.. erk~

b) yang no kat belakang tu pulak ialah umur aku.. masa blog ni tercipta umur aku 23tahun.. lepas belajar... lagi satu.. 23 tu tarikh lahir aku... lagi satu 23 itu ialah 2+3 = 5 bulan lahir aku... kreatif tak??? hahahhakk... semua ada bersangkut paut!!! hehehe...

kenape aku buat blog?
sebab aku takde diari... kalau ada diari letak kat umah tak selamat nanti kakak aku baca, mak aku baca, bapak aku baca.. kalau diaorang jumpe lah... lagipun dalam diari takleh letak gambar.. hehehe dalam blog leh letak gambar... so blog ini aku gune bukan untuk tujuan lain melainkan tujuan dia utk tunjukkan apa yg aku rasa, ape yang aku fikir, memori aku, kenangan, sedih, suka, duka, dan macam2 perasaan lain.. sebab rugi rasanye kalau aku tak simpankan memori aku tu dalan satu tempat sebab aku pasti satu hari nanti aku akan lupe (aku memang seorang yang PELUPA) nak2 bile datua nanti lagilaaahh.... lagi satu kalau aku tension aku suke conteng2 atas kertas.. jadi sekarang utk elakkan dari pokok kene tebang, baik aku tulis dalam blog yang tak perlukan kertas.. kiranya aku da selamatkan environment.. hehehhe.... kan..kan...

tu je kottt.. okeh cik cleoputri.. sudi2lah baca kisah yang tak seberapa nih!!! hehehe...

3 ulasan:

m.i.a berkata...

suda folo kamu

linda berkata...

geeee.. thanks.. saya pun dah follow kamu...

cleoputri berkata...

hyehye linda, thx sbb sudi join contest ni :)
*aduhh...dah dekat nak kol 3. tak tau nak tulis apa kat sini dah. sori. huhu~*

makluman: borang peraduan ini telah pon di forwardkan kpd juri2 profesional dan juri jemputan. kpd juri awam, anda boleh mengundi dgn menaip lynd23 dan hantar ke 388888.