Pengikut

05 Ogos 2010

BUCKET LIST


kesinambungan daripada mr conteng2 punye bucket!! hehehe

sebenarnya topik ni cam menarik jugak... aku rasa aku mcam penah buat.... huhuhu takpelah wat lagi sekali.. dalam bucket list aku :

1) aku nak melancong seluruh dunia nak naik cruise!!!! tapi tmpat2 yang wajib aku nak pegi jepun, scotland, rome, italy... hehehe

hehehe selamat tak??

2) aku nak cuti sebulan!!!! tapi gaji masuk.. hehehe sebab gaji aku sekarang kan gaji hari.. :p

besttnyaaaa dapat cuti sebulan!<

3) jumpe duit sejumlah RM ribu riban... aku nak SHOPPING kat kedai yang mahal2... anak2 org kaya.. mak2 datin je boleh shopping kat tempat tu hehehe..

shopping merupakan satu terapi jiwa yg berkesan.. cubelah!!!

4) nak sambung belajar .. MASTER.. PHD.. ape lagi .... nak jadik expertise dalam bidnag management... tapi nak sambung kat oversea.. jeles bila kawan2 aku pegi sambung belajar kat luar negara..

seronoknyeeee!!!

5) yang terakhir yang tak masuk di akal, yang aku sangat teringin nak masuk tapi tak kesampaian.. dan tak mungkin kesampaian di sebabkan oleh aku merasakan faktor umur dan keadaan semasa aku.. jeng..jeng..jeng.. aku nak pergi>>>>>>>>>> CLUBBING!!! hahaha kerja gile.. tulah sebenarnya teringin sangat nak masuk tapi aku ni banyak pikir negatif... huhu mana lah tau masuk dalam tu dah sah2 kena raba, kot2 la nak jadikan...runtuh pulak clubbing tu, kene bom ke.. paling dasat dok tgh lompat2 tetiba aku mati tak sempat nak ngucap!!! huhuhu... terus terbantut niat ati ni... kire aku budak baik la kan.. hehehe

suke tgk lampu2 ngan perangai2 org dalam clubbing tu.. betul ke seperti di dalam gambar n dalam TV yag dilihat?? emmmmm.. yg pernah pergi sila jawab...

okeh disebabkan aku rasa suke sangat topik nih.. jadi aku nak suggest kan dekat kawan2 aku.. aku tag jelah.. tapi kalau korang taknak wat pun takpeee hehehe...
aku nak tag:

a) kak nana
b) kak ina
c) is
d) aida
hehehe...

p/s : betul ke mcm ni bucket list.. ala2 impian yang tak tercapai hehehehe

Tiada ulasan: