Pengikut

20 Ogos 2010

berebut-rebut


shopping dekat Metrojaya Sale PICC - 20-22/8/2010.. pergilah serbu kalau berani!!!

ari ni, jumaat ialah hari yang sangat best bg kaum hawa.. hehehe.. awal2nye aku tak tau ada sale kat PICC.. tau pun masa tu da pukul 10pagi... huhuhu selalunye aku memang tak suke pegi tempat yang crowded2 nih! bersesak2.. entah camne ntah boleh rasa nak pegi.. oh ye! aku nak belikan beg kat mak aku lah.. ok aku pun follow kawan2opis aku.... sesampai je kat PICC semua org pompuan.. tadi ada jugak la terselit sorang dua laki.. hahak kantoi tak gi semayang jumaat!! cehhh! takleh wat husband camni... masuk je dekat tempat sale.. wow! banyak nyer barang... pukul 1ptg.. round punye aku tak tau nak beli ape... .... .... tetibe terdengar suara announce " ladies! sekejap lagi ada happy hour! cepat! dapatkan beg dengan diskaun sebanyak 80%!" lepas tu beramai2 lah perempuan2 pegi berkumpul kat situ...

tak lama lepas tu suara tadi ... "okey, kita kira sampai 5 .. beg2 akan dibawa masuk!! satu.... dua......... tigaaaaaaaa... empaaaaaaattt... limaaaaaaaa".
.
.
macam nilah keadaan tadi...tak sabar2
bila da announce tu jadik cam gini pulak.
.
.

hahaha berebut2... mesti lelaki2 yang tgk tu pikir : uihh gelojoh betul org pompuan nih! pantang dengar sale!! serbu jeee.. hahahaha aku pun malu jugak sebenarnya... hehehe... berebut2 tak tentu pasal... wakakaka...

aku ni tak beli ape2 jadi pemerhati jeee.. so bile keadaan macam da reda kat situ, aku pun pegi laaa kat "kawasan happy hour"tu.. pegila intai2 beg yang menjadi rebutan tu.. ooo brand polo rupenyeeee.. emmm... carik2 la aku ni dengan niat nak bg dekat mak.. carik2 aku tak berkenan patern dia.. taklah cantik sangat.. biasa jeee.. kedudukan sekarang.. aku kat depan sekali...

tetiba ada suara lagi wat announce.. " ooo.. kita ada lagi ye beg utk happy hour.. haa itu pun beg dah sampai.. ladies, ready! oookk.. GOO!!!! " dia tuang je beg dalam kotak tu...fuuuhhh!!! berebut2 org nak amek.. beg tak sempat nak masuk dekat tempat dia.. tangan da digapai2 dah nak tarik beg tu.. aku yg kat depan ni lagi laaa... kene tolak, kene tunjal.. abes hilang glamer selendang aku pakai ari nih... aku nampak beg.. aku pegang, org tarik, baru nak pegang da ada org tarik! ceeeessss!!! kuang asam betul korang ni.. aku dok nak belek2, tetiba aku nampak satu beg nih. warna hitam, boleh tahan cantik... aku amek beg tu aku terus bayar!!!! YES! berjaya meloloskan diri dari "kawasan berbahaya" tu.. da bayar, ok boleh keluar!!!!
.
.

inilah beg nyer... brand polo.. huhuhu polo je la yg selalu harga jatuh gile2.. brand lain idokleee!!!

harga sebenar... betul keeee... aku sale2 ni kan leh caye sangat!!

pehhh!!! bermati2an nak dapatkan beg yang berjenama "POLO" tu!! uhuhu jenuh.... aku keluar tgk kawan aku da ada.. baru sorang... hehehe.. tak tahan katenya.. selalu dia ni kalau shopping leh tahan la jugak!

sebabkan aku ni peminat novel shopaholic karya sophie kinsle, aku berjaya menghayati apa yang dia tulis.. tapi aku belum boleh jadi REBECCA BLOOMWOOD lagi hehehehe... berebut2 masa sale camtu..pehh seronok jugak!! jadi JUARA!! hahahaha....
.
.
. jom tgk gambar yang sempat aku snap.. tapi ni selepas merempuh dan dirempuh la... huhu....

org pertama keluar! hahahaha.. tak tahan tekanan .. hehehe
.

fokus kat makcik2 n kakak2 yang kat belakang tu.. banyak betul duit dorang ujung2 bulan ni!!!
.

posing dulu sebelum kawan2 yang lain keluar hehehe.. sempat aje

tapi aku seronoklahhh... asik tergelak je bila ingat balik... cemane aku boleh ke kawasan bahaya tu dengan tujuan nak berebut2 hand bag.. apa yang aku dapat ??
1. MAK HAPPY!
2. KEPUASAN!!!!! yeay!


*adehh seronok rupenye berebut2 masa shopping nih hahhahahaha!!!! best..best... lain kali boleh wat lagi!!! hehehe*

4 ulasan:

DgurLinReD berkata...

sis!! cuzee cuzee bisnez jalan lg ker?? banyak lg stok?? senyap ja!!

linda berkata...

hahaha!!! alamak kak as... jalan tapi dah lama tak amek stock barang .. huhuhu... tak sempat nak beli.. maybe lepas ni kot huhuhu

Fadzly@RyCO berkata...

ish ish .. dasat2 .. hanya yang berjiwa kental jer sanggup terjah PICC time sale tu hehe

linda berkata...

@Fadzly@RyCO
hehe tulah yang berjiwa kental je yang boleh pergi tempat camtu