Pengikut

20 Julai 2010

terjatuh cinta sama ini lagu!!! hehehe

sebelum ni aku memang tau pun kewujudan satu grup dari indonesia nih... lagu dorang yg meletup2 kat radio tu ala "memerli" aku!!! hehehe sentap tau!!! ari tu masa pegi reunion smkyl budak2 ni nyanyi lagu dari grup nih. ada la 3 buah lagu... TAPI ada satu lagu tu sangatlah sedap didengar.. menyentak halwa telinga ku!!! hehehe.... kenape ye lagu indon tu walupun lirik tahape2 tapi ramai pulak yang suka lagu dorang.. maybe sebab muzik dia kot.. kat sini aku nak pos lagu tu sebagai tanda kenang2an.. hehehe...
dipersembahkan LAGU kegemaran aku dari WALI BAND!!!!
.
.
.
.
.

YANK
Yang.. Coba kau jujur padaku
Yang.. Foto siapa di dompetmu
Yang? Kok kamu diam begitu
Sayang jawab atau aku pergi sayang
#
Aku tak mau bicara
Sebelum kau cerita semua
Apa maumu, siapa dirinya
Tak betah bila ada yang lain
Jangan hubungi ku lagi
Ini bisa jadi yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kau tak ngerti aku
Sekarang atau tak selamanya

Yang.. Jangan kira ku tak tahu
Yang.. Tak mudah kau bodohi ku
Yang? Tolong dengarkanlah aku
Tapi sayang
Masih pantaskah kau kupanggil sayang

Back to #

Salahmu mau bicara
Dan ku akan cerita semua
Apa mauku, siapa dirinya
Karna memang tak ada yang lain
Terus hubungiku lagi
Jangan bilang ini yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kamu ngerti aku
Aku sayang kamu selamanya


best tak?? best tak?? hehehe saye sukeeeeee

Tiada ulasan: