Pengikut

20 Julai 2010

TAK BOLEH TERIMA KENYATAAN!!! argghh!!

dah kenape sume post aku kene ada perkataan ala2 tension nih??? huhuhu... hehe sebenarnya pagi tadi aku dengar HOT FM radio Masyukkkk (dulu lebih hangat dari biasa kan??) topik pagi ni pasal tak boleh terima kenyataan. aku ingat nak SMS tapi tak boleh pulak, kene register la, ape laaa... kalau tak boleh kongsi cerita pasal tak boleh terima kenyataan.. :P meh aku citer satu2 dari aku sekolah rendah sampai la sekarang ... ape yg tak boleh terima kenyataannye??? urmmm... CHECK IT OUT!!!

1) Masa aku sekolah rendah sampai sekolah menengah.. sampai kerja pun kadang2.. aku tak pernah ambik gambar kelas duduk.. mesti kene berdiri!!! haishhhhh!!! aku pernah duduk sekali je tu pun sebab aku pengerusi kelab bola jaring! huh!! memang tak boleh terima kenyataan lahhh!!!

2) kalau aku masuk pertandingan sukan, sukan yg aku wakil atau team tu ada aku, mesti tak menang!!! paling jauh no 3, laaa... huhuhu sedey!!!!

3) LEPAS SPM.. result aku lebih kurang je ngan member.. tapi dia dapat masuk U, aku tak dapat... eiii apa slacknye ntah!!! tak PUAS ATI BETUL...

4) masa KAT UUM, Sem 1, pointer aku rendah, kawan aku tinggi pulak.. padahal sama2 tak belajar masa tu!!! eiiii memang tak boleh terima lah!!!

5) aku sampai sekarang tak boleh terima kenyataan yg aku masih BEKERJA SAMBILAN dekat opis aku nih!!!! dulu target setahun je, sekarang da TIGA TAHUN... TIGA TAHUN TAW!!!! (T.T)

6) lagi SATU.. yang aku tak boleh TERIMA KENYATAAN: AKU CUME PERNAH BERCINTA TIGA KALI JE!!!! hahahaha!!!!!! nampak sangat aku budak baik!! hehehe 1st masa form 4-5, 2nd masa form 6, 3rd masa kat U hahahaakkk sengal la linda!!!


*kalau aku mesej HOT FM diorang layan tak citer aku hehehe

Tiada ulasan: