Pengikut

29 Julai 2010

I'm a Golden girl!!!



Warna Hari Lahirmu!
Linda Kamarudin, warna yang mewakili hari lahir anda adalah Emas.


Kamu seorang yang tahu apa yang kamu lakukan, yang mana betul dan silapnya. Kamu juga seorang yang mudah bergaul dengan sesiapa saja dan ceria serta tak suka bersedih biarpun pelbagai masalah yang menimpa. Dalam soal percintaan, kamu sukar berjumpa dengan orang benar benar kamu sukai tapi sekali kamu menemuinya pasti tidak akan kamu lepaskan begitu saja. Bila sekali gagal, sukar untuk kamu jatuh cinta lagi untuk kali yang seterusnya dalam tempoh yang lama.


e..ehhh mcm betul laaaaa... ishhh leh caye ke pshchology test ni... sebab kebanyakkan nya agak tepat.. huhuhu.... cam seram je kalau org tau perangai tersirat aku huhuhu.... yang tersurat tu takpe la memang da terang2 og nampak kan.. yang tersirat ni...

ada satu ketika dulu .. .. ntah cemane aku leh jumpe kawan aku . aku keluar dengan dia sekali je jap gi dia boleh tilik aku.. huhuhu saspen gile.. dia tau org mcmane yg aku suke... huhuhu... tinggi ke, yg pendek ke, yg smart, yg sempoi, yang sderhana... hehehe malu sangat masa tu... sebab SEMUA NYA BETUL... aku bgi tanye dia:

aku : cemane kau tau org yg cemane aku suke??? malu gileeee!!! mesti kau risik2 kakaK aku kan!! kan!!!

q bukan nama sebenar: aku tau sebab aku ada kawan2 belajar pshcology .. takyah nak malu sebab dorang pun penah tilik aku bgtau perempuan cemane yg aku suke...gelfren aku cemane.. huhuhu malu sangat masa tu

aku:oooo ... hehehe kau suke pompuan cemane??? baik bgtau sebab kau da tau lelaki cemane yg aku suke !! tak adil!!!

q bukan nama sebenar: emmm adalah!!!! rahsia.. nanti kau tau jugak!!! hehehehehe

kesimpulannya di sini :
JAUHILAH MEREKA2 YANG SANGAT PANDAI DENGAN ILMU PSYCHOLOGY.. KERANA RAHSIA ANDA SENANG TERBONGKAR... YAAASSSHHHH!!!!


*pengakuan ikhlas dari linda!!! ceeehh :"> malu i!!

4 ulasan:

Arai@Nana berkata...

jeng jeng jeng..sapekah org itu???nk kena investigate ni..lorna mane kau!jom kite cr org yg linda suke nih sape!!

linda berkata...

hahaaaaaa!!! cari laaa kompem tak jumpe punyeee :P kalau kak nana jumpa linda belanje secret resepi hehehe

CtZubAiDaH berkata...

ayyooo!!! hati linda berbunga2 dahh..

linda berkata...

suka je kak .. bukan nak bercinta pun hihihihi