Pengikut

20 Julai 2010

BIG SPENDER


" satu hari nanti akan ku jejakkan kaki ke sana juga!"

gaji aku : RM 2100
tolak hutang & simpanan : RM 1200
baki : RM 900
daripada RM 900 tu aku (-)
makan : RM 250
Minyak : 100
tinggal lah RM 550... betul tak kira2 aku... hehehe.. kalau ikutkan aku punye bajet ni dah cantik dah!!! siap ada baki lagi RM 550... huhuhu... tapi kenape tak sampai ujung bulan duit aku da abesss??? aduiyai! mcm sekarang gaji aku da tinggal RM 60.. sempat ke nak idup. seb baik opis aku belakang rumah jeeeee... huhuhuhu.... ape yg aku buat ehh aduiyai ..RM 900 tu sekelip mata je hilang! aku kene kaji balik ape yg aku spend duit aku utk gaji bulan nih!!! huhuhu...

ermm~~~

MAKAN KAT BUBBA GUMP: RM 134


MAKAN dekat PEPPER LUNCH : RM 61.00


pastu MAKAN dekat LOAF, PAVI : RM 17.00 (lebih kurang)


balik dari PAVI, pegi pesta flora.. jalan2 lapa pulak .. beli:
KFC tiga ketul : RM 12.00 (lebih kurang)



pastu beli tudung 4 pasang RM 70 kot (lebih kurang)

servis kereta : RM 398 (T.T) mahaalll!!!!

berape dah jumlah tu... huhuhu.... dah RM 692 dah.. ape yg aku beli? makan.. makan.. makan.. hihihi mana lah tak gemuk.. :P

RM 900-RM 692= RM 208... RM 100 minyak masa keluar2 tu... tinggal la baki aku RM 108 hengget... sekarang baru 20/7 .. aku ada 2 minggu lagi utk dapat gaji baru.. baki yang ada dalam tangan sekarang RM 60 hengget.. CUKUP TAK utk 2 minggu lagi ???? hihihihi..... seb baik saye masih solo dan bujang.. SIMPANAN.. of coz la ada... heheh duit yang da ditolak tu termasuk duit simpanan.. kire aku ni belanja berhemah jugak la kan.. ERK! YEKE ??? hahahaha!!!!!!


"i luv eat, i luv shopping, i luv spend my money" weeeee~~~

Tiada ulasan: