Pengikut

30 Jun 2010

ape tu nuffnang???


hehehe aku ni sebenarya baru nak menjadik blogger yang berjaya.. :P blogger yg mendatangkan hasil bak kater pepatah... tapi boleh ke? sebab blog aku bukan blog jual barang pun.. blog peribadi je... huhuhu.. ah lantaklah... hehe ada ke org nak baca?? ada!! AKU LE!!! ngeh..ngeh.. NUFFNANG sebenarnya komuniti pengiklanan blog. jadik bile ada org baca blog aku, then readers tu klik, aku akan dapat imbuhan.. imbuhan ke?? bukan imbuhan ala.. mcm upah la sebab aku promote bisnes dorang... so takdelah aku tulis blog ni tulis kosong kan.. dapatla jugak duit!!

yeke dapat?
aku pernah bukak satu blog ni... emm dia tunjuk yg nuffnang ada bg dia.. huhuhu.. oklah aku try je.. ala bukan kene bayau!!! huahahahha...

kalau korang nak keterangan lebih lanjut try surf : nuffnang manalah tau .. rezeki kannnn!!!

2 ulasan:

fadhlihamdan berkata...

tapi jangan blog sebab nuffnang. nanti kalo tak dapat duitnya ilang pulak semangat. =)

lyndaa berkata...

hehehe.... okeh baiklahh ....