Pengikut

24 Mei 2010

jogging di shangri-la putrajaya !!!


tgk muka aku .. da kembang kan.. pipi da naik.. bile senyum mate tersepet pulak !!! adui... benci tau.. idung pun da kembang!! huh!! tak suke X( sebab tu lah aku kene meneruskan usaha aku berdiet dan bereksesais!!!! huhuhu

ari ni aku masih meneruskan usaha aku nak berdiet... huhuhu ari ni aku menu aku :

sarapan 24/5/2010

nasi 1/4 senduk
sayur kangkong 1 senduk
daging black pepper 1 senduk

tghari
ayam goreng
sayur 2 jenis tak ingat sayur ape
buah betik

petang
biskut iko 6 keping hehehehe

malam
megi 1 bungkus..

nampak mcm org berdiet takk??

di smaping menu2 tu, aku pegi joging petang ni setelah sekian lama kan... huhuhu.. aku janji ngan kak pza kul 6.00 ptg tapi aku kuar awal balik kul 5.00ptg terus naik bukit shang ri-la tu huhuh... joging la sengsorang sambil memasang walkman dari telepon saya... huhu joging punye joging, 15 minit je aku da pancit... huhu hnnnsshhhh~~~ mintak nyawa!! mintak nyawa!! last2 aku jalan la pusing2 taman tu .. sempat la sampai dua round... huhuhuhu.. pukul 6.00ptg kak pza sampai.. kitorang pun meneruskan semnagat kitorang nak joging ... hehehe... adehh .. penat.. tapi bile ada kawan tak lah rasa sangat penat tu..

joging punye joging sempat jugak kitorang mek gamba kat atas tu.. hahaha!!! jap eh aku upload gamba! ehehe




dah balik tu aku saje la amek pita ukur tu nak ukur pinggang.. nak tgk la jugak kot2 ada perubahan tang lilit pinggang tu setelah 4 hari berdiet... hehehe last aku ukur hari rabu .. ukur lilit pinggang aku 89cm .. hari ni ukur lilit pinggang aku 87cm ... hehehe... betui ke ?? huhu ntah betui la tu.. takkan la tali tape tu menipu ye tak??
hehehe.. tadi pun lepas joging aku timbang berat 74.4kg .. pagi tadi berat aku 74kg.. emmm berjaya!! berjaya.. tapi papepun kalau nak kepastian kite tunggu hari rabu ni!! hehehee...


haaa betul x aku kater pinggang aku 87cm hehehe.... tak tipuuu ... tipu dosaaaaaa :))
esok sambung joging balik... hehehe ari senin sampai rabu joging, khamis puasa... jumaat joging...

Tiada ulasan: