Pengikut

15 April 2010

impian HAMPIR jadi kenyataan...

salam hye... ari ni aku cuti... huhuhu mata aku sakit.. huhuhu kering ya amat... ingat tak ape impian aku.. ada laaa aku ada tulis dalam blog nih.. hhuhuhu.. impian aku nak bukak butik..... hehehe... da nak jadik dah... hehehe
sejak dua menjak nih aku da nekad nak jual selendang yg jenis chiffon tu... huhuhu.. yg awning aku taknak atau mungkin nanti2 dulu sebab susah nak simpan.. bermodal kan 150 aku pegi jalan chowkit mencari apa yang patut... huhuhu... masyaallah!!! rambang mata aku.. tak tau nak pilih yg mana satuuu... murah dan banyak!!!! aduhh... fenin..fenin... blog aku da siapkan... emm pesbuk odw... gamba je belum lagi... hehehe... ingatr nanti kalau da dapat untung, nak tambah modal jadik dua ratus n nak survey apa trend terkini.. hehehe please pray for me!

aku letak gamba sket boleh tak??

jeng..jeng..jeng.. mempersembahkan!!!!


dalam kereta tadi aku mek gamba kenang2an.. hehehe...


plastik lain.. jumlah semua selendang yg aku ada lebih kurang 25 helai.. aku jual selendang harga RM 10.. tudung syria RM 15 tak termasuk postage.. postage RM 5.00

Tiada ulasan: