Pengikut

12 Mac 2010

LInDa.. Oh LinDa... KEnaPA KAu ???

aduhh.. pening..pening..
kenape la skarang ni aku jadik mcm ni..
asik nak marah2 jeee..
org lain keje banyak jugak tapi takde la mcm aku..
LInda .. lindaaa ~~

aku pun tak paham kenape aku sekarang...
semua bende nak hangin..
semua bende nak berkira!!! aduhhhh~~~
Dulu tak penah pulak camni.. kenapeeeee~~
Tensennya nak nak Pikir...

2010 ni banyak sangat bende baru
format baru la
big boss baru laaa
aduhh.. surat keluar masuk
kalau sekali takpe.. berkali2
sebab tu kot aku tensen..
adeeehhh ... sakit jiwe denn~~

semalam da bertekak....
dengan member depan..
aku ke yg salah??
memangla aku yang salah
pegi menjerit2 tak tentu hala tu kenapeee
bengong!!! aduiyaii cemane nak buat nih
tapi sakit ati jugak aku ngan member nihh..
agaknye tgh panas.. ckp ape pun semua menyakitkan atiii....
aduhhh lindaaa ape kau dah buat nihhh!!!

ape aku nak buat arr?? huhuhu
takpe2 aku tau ape nak buat...
baliklah kepada yang sepatutnya linda
ari tu da janji kan masuk dalam azam 2010..
mesti kau lagi rileks...

mintak maaf ye kawan-kawan.....
aku tak sengaja :((
janji tak nak marah2 jerit2... huhuhu

SOriii~~~ Sori sangat2 huhuhu~~~~

Tiada ulasan: