Pengikut

24 Mac 2010

the gorgeous hot smokin' teacher is coming to town~~ YEAHH


the gorgeous hot smokin' teacher is coming to town~~ YEAHH

heyyaaa.. huhuhu since i da block my blog, i buleh tulis ape sahaja tanpa ada org yg mengatakan yg i ni poyo.. hehehe.. tak gitu..

berkenaan dengan tajuk nih.. linda@teacher.. actually, teacher is not my interest... kalau ada dalam list cita2 it would be yg terakhir n my lastttt choice.. sekarang aku da keje kat kementerian kesihatan dekat 2 tahun.. huhuhu.. ape yg aku dapat.. penat sebab aku rasa membazir sepatutnya umo mcm aku ni da ada peningkatan kerjaya mcm kawan2 yg lain.. betul.. what a waste~~~ so aku decide aku nak apply proffesion yg paling aku tak suka nih.. huhuu.. emm kalau ikutkan, aku da apply teacher for 2 year berturut2 tapi satu pun aku tak pegi.. hehehe.. kenape?? sebab kalau da tak minat tu, alasan sekecil kuman pun aku dulukan.. so niatnya taun ni aku nak apply teachers tak kira apa pun halangan.. hehehe...

9 /3/2010 panggilan utk ujian MTEST .. cek2 nama aku takdeee.. aduhh frust gilaaaa~~~ aku siap beli buku for mtest.. complete set tau... huhuu haiii sedihnya lah hati... tahun ni da berkobar2 tak dapat pulak.. huhuhu .. emm tulah org kater dulu masa dapat panggilan exam kau taknak pegi , tolak rezeki.. sekarang da tak dapat langsung huh!! padan muka aku..

22/3/2010 teet~ teet~~ mesej aku masuk.. "tahniah, anda berjaya ke MTEST kali kedua pada 27/3/2010." huih!!! ape kah??? kene prank mesej keee... aku pun cek la kat website.. e eh!! ada la nama aku.. huhuhu dapat mtest.. hahahaha!! linda kau jangan wat hal taknak pegi pulak.. huhuhu... sekarnag ni aku tgh buat preparation utk menghadapi Mtest nih... cecceeehhh semangatttt!!! huhuhu... ntahlah berjaya je tidak.. huhuhu tawakal je la

TAPI PERSOALANNYA DI SINI~~~

a) boleh ke aku menjadi cikgu yang baik ...
b) boleh ke aku mengajar dengan baik...
c) boleh ke aku handle anak murid dalam kelas nanti dengan baik..


adeeehhh!!! penin kepala akuuu huhuhuhu.. takut la pulak.. kalau aku dapat APA AKU NAK BUATTT !!!!

Tiada ulasan: