Pengikut

26 Ogos 2009

DReaM..DreaM..DreaM..



saje je taruk gamba ni.. sebab aku nak bgtau org yg semua org ada impian.. bukan mimpi kosong semata2 .. ermmm ape ye impian aku?? da tercapai ke agaknye.. ada ke yg da jadik kenyataan.. huhuhu....

IMPIAN 1
dulu masa sekolah.. mak pesan belajar rajin2 nanti boleh masuk U.. hehehe.. penah tak mak korang pesan camtu.. hehehe mak aku selalu pesan camtu.. biasalah bila pesan camtu masuk tinge kanan kua tinge kiri tol tak?? yelah asik pesan bende yang sama je.. cam buhsan... hehehe.. pastu bile dapat result SPM, ada kawan2 yg da masuk U mule la rasa tercabar.. '' ish asal aku tak dapat, padahal result dia sama je ngan aku beza satu je .. dia dapat c aku dapat D tapi yg lain sama.. TAK GUNE!!" huhuh.. pastu memang aku pasang niat mcm mana pun aku mesti masuk U, n KENE masuk U.. Tak kIre Nak Jugak!!! PEDULI!!!... last2 dapat.. dekat UUM, Pilihan kos pertama... maknenye impian pertama TERCAPAI

IMPIAN 2

Bile da masuk U lain pulak citernye kan... emm masa ni impian aku abes baja aku nak kerje jadik PEGAWAI yg related dengan course yg aku amek... hurrrmmm mcm mana nak wat... pointer da la biasa2 je boleh keee.. aku survey kerje2 yg seswai dengan ape yg aku amek.. hurm..masa tu sonoknye kalaul dapat jadi pegawai.. gaji banyak, pastu dapat elaun tu, dapat elaun ni.. besstnyee.. nanti da ada gaji leh beli makanan banyak2 ( aku suke makan lalala~~) boleh beli baju.. blh shopping2 bestnyeee..... boleh beli kerete (da pasang impian yg ke3) tak saba nak keje... aku praktikal.. then bes 2 minggu aku dapat kerje kat tempat praktikal.. pastu tiga bulan lepas tu aku dapat jawatan aku sekarang.. YESS IMPIAN kedua dah TERCAPAI heheee...

Impian 3
hehe sedap je aku nengk budak ni berangan... ni impian aku sekarang tak tau bile lah leh tercapai.. sebenarnye aku tingin nak wat bisnes online .. jual2 baju tuuu.. uurrrmmm aku selalu masuk blog dorang2 yg berbisnes.. haaaii bahagianye kalau dapat buat butik baju sendiri.. hehehe... bestney.. da ada plan.. tapi... MODAL elek!! hehehe.. cemanoooooo



hehe melompat aku kalau dapat bukak butik sendiri!! YAHOOOO!!!!!






hanger pun ada hanger idaman tawww!!!! hehehe... kalau ada butik sendiri ni lah hanger idaman aku hahahaha!!







cemane dengan impian korang??? hehehe... TANPA IMPIAN MIMPI TAKKAN JADI KENYATAAN ( soal hati) IMPIANKKKUUUUU (cuci)

Tiada ulasan: