Pengikut

18 Februari 2009

healthy life..

nowadays, many people in malaysia are concern in their health.. the food, the contents, the calories... me also.. to achive my goal in dis year.. ~~~ apa la pulak si linda ni merepek ckp org putih la pulakk.. huhuhu... setakat tu je ayat org putih yg aku tau.. hahaha!!! sabau je laaa... tapi memang betul itulah hakikat dia di jaman moden ni.. org malaysia da mula pikir pasal kehidupan yg sihat.. hehehe.. baguihlaa satu perkembangan yg positif...
tahun ni memang target aku nak kurus dats mean nak turunkan berat badan aku yg tgh laju peningkatannya... apa yg aku buat?? takkan cakap kosong je kot... oohh tidakkk.. sekarang linda da pandai tgk bilangan carb dalam produk makanan yg dia beli.. huhuhuu... best takk... kan senang tau.. then da pandai makan rebus2 bkar2... da pandai makan nasi sesudu jeee... impreess?? hehehe tulunla impress penat taww.. tak lupe juga eksesais... banyak jugak la yg aku da pandai...
now, aku akan pastikan apa yg aku rancang berjaya... kalau tak berjaya turun 15 kilo dalam suku tahun ni aku injak kan ke setengah tahun.. kalau tak berjaya juga aku injak lagi jadi ujung taunn... tu janji aku.. emm semangat ni... tapi yg pastinya taun ni aku akan turunkan 15kilo jugak... tgk arrr kalau tak caya....
nobody can't stop me!!! ewahhhh!!!

Tiada ulasan: