Pengikut

08 Julai 2008

primerian


ni gambar kitowang.. untuk tontonan umum.. hehehe.. jamuan perpisahan hazizi.





today bowink sangat.. then bos pun nggak ada so ape lagi kiter enjoy.. emm lama jugak aku tak masuk blog aku ni ingat da kene delete upenye idup lagi blog aku ni.. alhamdulillah.. aku nak citer sket pengalaman sepanjang keje kat primer ni.. kat sini sonok sangat.. bos baik, staff pun oke.. walaupun keje baru bape bulan nak tinggal pun sayang je rasanye.. tapi bile nengok kengkawan sorang2 da pegi (da dapat keje tetap) emm.. terasa la pulak.. alahai bile la agaknye turn aku ni... harap2 dapat jugakla keje dalam taun ni jugak..




dulu memula aku tak bape nak rapat sangat ngan staff2 kat sini.. selalu je kua ngan kengkawan lama yang kat personel tu... tapi da lelame tu tepikir jugak sampai bile tanak campur ngan budak2 kat opis ni padahal aku da tuka unit ni .. aku pun kene la mulakan dulu.. skang ni dah oke.. hehehe




ni aku ader masukkan gambar staff primer ni utk tontonan umum sejagat.. hehehe.. just for fun.. no heart feeling.. fide et labore primerian.. once u're primerian always primerian!! (minjam tagline SJI)








Tiada ulasan: