Pengikut

26 Mac 2008

kawann.. kawan...

emm bosannya... da keje elok pun bosan lagi.. aku ni tak tau la susah betul nak masuk ngan org.. da kej pat bulan pun tak dapat cari kawan lagi.. emm... ntahlaa.. aku ke yang sombong ar?? aku pun tak tau.. rasanye aku tak sombong pun tapi nape susah org nak masuk ngan akuu?? huhuhu.. sedihnyee...

aku bukan tak ingat kawan2 kat personel tu.. sebenarnye aku nak try sesuaikan diri dengan staff dekat BPKK nihh.. lagipun sian kat budak-budak tu.. da la jalan jauh pastu kene makan kat kantin.. selalu dorang makan kat dalam opis je.. tu yang aku tak turun makan ngan dorang tu... tula dia, tapi bila aku tak turun makan ngan budak2 sana, nak la gi makan ngan budak2 BPKK tapi dorang selalu tinggal aku.. kadang2 tak ajak pun aku makan.. tau2 je ilang... beh nak wat cemane... takpelah aku ni nampaknye nak kene cakap jugak... kalau tak sampai bila nak jadi cenggini... dok sorang2 rehat pun sorang2... hmmm~~~

Tiada ulasan: