Pengikut

06 Mac 2008

GET TO KNOW ME

Assalamualaikum warahmatullah....

this is my first post.. blog ni bukan blog utk tujuan komersil or apa2 cuma blog suka-suka aku saje.. btw boleh panggil aku linda je. Aku tak pandai sangat pasal penulisan ni that's why penulisan dalam blog ni hentam kromo je...huahuahua... kenapa nama blog ni SECRET??? hahaha sebab semua yang aku cerita ni adalah kenangan hidup aku yang orang lain tak tau dan pandangan aku sebagai manusia normal yang mempunyai pendapat dan pandangan masing2 tapi nak cerita dengan orang takut orang menyampahkan... dari aku pendam2 baik aku buat satu blog... pastu haa amek semua aku cerita dalam ni... nanti kalau dah tua2 boleh la view blog ni cewahh tgk balik apa yang aku tulis.. kan..kan..

aku ni orang yang selalu berfikiran positif dan selalu je ada satu anggapan yang semua manusia ni baik.. hahahhaha jadi bila ada yg jahat aku akan fikir kenapa kena jadi macam tu... biar betul dia boleh buat macam tu.. gitu laa hahaha... terukkan... tapi bila aku dah fikir org tu jahat , aku akan fikir dia  nimemang jahat laaah.. buat baik  mcm mana pun aku tetap akan fikir dia jahat bak kata pepatah " ada udang disebalik batu" hihihi maapla ye

aku pun ada cita-cita dan angan2 tinggi  jugak...


  • Lepas graduate nak kerja terus taknak menganggur 
  • nak kerja tetap  senang citer nak kerja kerajaan la hahahhaa
  • nak ada harta sendiri 
  • nak beli rumah
  • nak sambung belajar lagi 
  • nak kawen of course... kalau berjodoh insya allah... 
  • nak bercuti dekat luar negara cececeeeehh
tu lah serba sedikit pasal diri aku sendiri... hehehe hope kalau ada sesiapa yang sudi membaca blog ni mana la tau teeerrbukak ke kan.. selamat membaca ye n harap2 yang membaca tu tak kena migrain hahahha.. key bai!!

Tiada ulasan: